GODDAG

Nu är jag hemma från skolan och sitter och pluggar företagsekonomi, ska göra provet på torsdag, wish me luck!

Mitt huvud klarade av hela den långa skoldagen , jag har knappt onte längre, skönt! På lunchen idag disskuterades det om får och getter är samma sak, det är tydligen inte det, vilket nog aldrig kommer gå in i mitt huvud, allt de me baggar, får, getter, lamm och killingar, för mig är det en ända stor familj med olika pälsar bara, eller har dom päls? nej ull?! fan av förvirrande.... På svenska satt jag och Danni och smed lömska planer, höhöhöhöhöhöhöhöh

Resten av dagen ser ut såhär: plugga, träna, DH och promenad.. känns som det kommer bli ont om tid för allt, men det fixar jag!

Nu måste jag återgå till pluggandet, allt det här med tillgångar, eget kapital och skulder, kostnader hit och kostnader dit, this spinn my head right round right round, usch!

Kommentarer
Postat av: daniella

hahahah planerna, we like it!

2009-03-24 @ 21:32:02
Postat av: Amanda Wiberg

Danni: yes we really doooo, but you have to fix a thing first, remember? <3 (har ingenaning om jag stavat fel här, övning ger färdighet)

2009-03-24 @ 22:03:32
URL: http://blondmee.blogg.se/
Postat av: daniella

hahha yes i do! <3

2009-03-24 @ 22:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0