Godmorgon bloggen

Kunde inte skriva igår när jag kom hem efter träningspasset för jag fick värsta migränanfallet. När jag får migrän så kan det komma när som helst och jag kan knappt se någonting då, och jag tappar känsel i kroppsdelar, jag kan knappt prata, och jag får skitont i huvudet. Därför gick jag och la mig klockan tio igår men somnade inte förns vid tolv, gick nyss upp så har alltså sovit i nio timmar i natt, det är ju super bra!
Snart ska jag gå in och äta frukost och fixa mig och sen ska jag till skolan, har låång dag idag, går ända till 16:40 så får se om mitt huvud orkar gå hela dagen idag. Ikväll blir det träning och efter det DH, åh älskade DH!!!! :D

Ha en fantastisk dag sötnosar! PUSS

Kommentarer
Postat av: daniella

haha jag är nite kär i honom utan i låten :D

2009-03-24 @ 13:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0