halloj

hejhej bloggen.

som jag sa så skulle det inte bli så mycket bloggande igår och det blev det ju inte. Har vart dålig på att blogga idag också men jag har haft fullt upp.

va på teater i skolan som var riktigt rolig, typisk min humor. två skådespelare från england som berättade som Shake spears. Dom plockade upp folk från publiken osv, det var hur som helt as kul.
Efter det hade vi religon och sen engelska. Idag har jag även ätit pizza till lunch har vart sugen på det hur länge som helst och som inte förvånat så var det skitgott. Efter det gick jag och köpte en fet godispåsen, haha. sen har jagvart och tränat.

ikväll ska jag träffa Aida såklart.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0