hej hej

Nu ska jag ju egentligen sitta och råplugga företagsekonomi eftersom jag har prov på torsdag och har dålig koll på det där, men ist ägnar jag mig åt att blogga och prata i telefon, dåligt amanda!..

Igår hann jag inte blogga för att jag gick i skolan, jobbade och tränade. idag har jag gått i skolan ända till tjugo i fem, sen gled jag och Danni runt i centrum en stund och jag köpte mig en fin kjol från gina, sen när jag var påväg hem runt halv sex kom jag på att jag hade tid hos min naprapat kl sex, så det blev snabbt hem och äta lite, speciall k red berries och mörk chooklad, sen fick pappa skjutsa mig ner till infra till naprapaten. Var där mellan sex och halv sju och sen skulle jag träna med Carro kl sju på Satsdans och sen gymma efter. Jag gick dit direkt till halv sju men fick ändå ingen plats på passtet, så jag och Carro bestämmde oss för att bara gymma, men det var ju proppfullt på hela gymmet. Träning lyckdes vi ändå få men inte lika mycket som vi tänkt, det är bra när jag och Carro tränar tillsammans för vi taggar varandra genom att säga Victoria Seecret, haha (för att få oss motiverade) ni förstår nog.
Kom hem vid nio och då kollade jag såklart på DH, åååh jag vill ju att Mike och Susan ska bli tillsammans igen!.. och  va gullig Carlos va, visst? Carlos och Gaby är så gulliga tillsammans, haha jag älskar DH!!

Nu borde jag som sagt sitta och plugga ist, men jag måste bara berätta lite om filmen jag och Danni såg i söndags dumpa honom, den var GRYM en av de bästa jag sett iaf, jag är kär i Alex i filmen. Filmen, tyckte jag, verkligen speglade hur olika relationer kan vara man kunde sätta sig in i alla personernas situation men ändå visste man vad man tycket va rätt.
Fick för mig mitt under filmen att jag inte tror på förhållanden längre, jag hade ju ett för inte så speciellt längesen, ett långt och väldigt seriöst förhållande, vill inte gå in på det men jag kände verkligen när jag tänkte tillbaka och såg filmen att jag inte tror på att ha ett förhållande, det känns som man ändåå bara blir sviken. Men va trist det låter! klart jag inte vill leva ett liv utan förhållande men jag kommer nog som sagt att ha väldigt svårt för att tro på det.. man kan nog bli sviken hur mycket som helst, sådar och få sitt hjärta krossat men kärlek är ändå något som man alltid går tillbaka till... tror ni inte?

ojoj nu kom jag in på nått helt annat en filmen kändes det som, men den är som sagt verkligen värd att se, om ni gillar romantiska filmer!

Dags att sluta, sov så gott


Kommentarer
Postat av: Anonym fresta tuggare

lilla gumman du har ju spårat ur totalt på senaste assså.. adde behövs igen!

2009-03-20 @ 21:13:48
Postat av: Amanda Wiberg

anonym fresta tuggare:haha, nej det gör han verkligen inte, jag klarar mig fint! :)

2009-03-20 @ 23:10:40
URL: http://blondmee.blogg.se/
Postat av: Marcus

verkar inte så.. du och aida osv är ingen vidare kombination helt seriöst hahah

2009-03-21 @ 07:18:43
Postat av: Amanda Wiberg

Marcus:haha va? hur kan du blanda in mig i Aidas "dumheter".

2009-03-21 @ 13:16:31
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0