hej

Mitt internet fungerar inte hemma. Det är därför jag inte bloggat i helgen. Men i fredags var det bara lugnt och i lördags käkade vi tjejer hos Maria, det var jättetrevligt. Vi lagade tacos och bara myste. Sen drog jag, Carro och Aida på fest i Sollentuna. Där var det party med DJ och tårta och glada människor.

På söndan var min farmor och farfar på besök, det var kul att träffa dom igen, det blir ju inte av så ofta eftersom dom inte bor i Stockholm. På kvällen var jag hemma och tog det lugnt med min familj.

Lovad att lägga upp några random pics på bloggen från i lördags men eftersom att jag inte har interner där hemma så går dte ju inte.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0