internet, back on track.

Mitt internet är back on track and so am i. Nu ska det bli bloggning varje dag, så typsikt att internet lägger ner när jag precis kommit igång. Men som sagt nu är jag tillbaka och ska inte svika denna blogg också.

Imorgon är det fredag, skönt, men jag har religonsprov, fast jag är faktiskt ganska intresserad av det. Vi har prov på kristendomen  och jag hoppas att det kommer gå bra.

Ikväll ska jag förhoppningsvis få pannkakor, mums. Har i alla fall önskat det av mammiii.

På lördag ska vi va några hemma hos johanna och äta på kvällen och så, det ser jag fram emot, det brukar va kul hos henne. Imorgon har jag tänkt att ta det lugnt, mamma och jag skulle göra ansiktsmask och kolla TV och så, lite fredagsmys, men får se om jag har nerverna till att sitta inne en helkväll.

Nu ska jag försöka plugga lite religon. PUSS PÅ ER som fortfarnde håller er kavr vid bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0