LÖRDAG

helg, och veckans bästa dag, lördag!  Lördagar är helt klart bästa dagen i veckan enligt mig. Igår var det ju frdag och skolan, hade ju prov och det gick nog riktigt bra tror jag, kändes så iaf.

Igår kväll hade jag ju tänkt vara hemma och mysa med mamma, men så blev det inte. I stället så åkte jag till Häggvik på fest hos Sandra, eller lättere sgat Sandras farmor (som självklart inte var hemma dårå) det var trevligt och till en början var iaf de flesta taggade. Det var ganska mycket folk, folk som jag brukar umgås med och folk som jag inte brukar umgås med så det var ju kul med lite nya människor. Klumpig som jag är, så råkade jag typ sträcka min rumpa, gjorde skitont och jag kunde knappt gå resten av kvällen. Det var tom så att jag trodde att jag nu 2månader framåt kommer få ligga och dega med Magda i soffan hela dagarna (magda har nämligen opererat sitt knä så hon måste dega i soffan typ). Som vanligt så gled vi förbi OK påvägen hem och köppte cheesbolls och cola, mums!

Ikväll så ska jag hem till Johanna, vi är några som ska äta och sånt där innan vi drar vidare ikväll. Förhoppningsvis så hittar vi på något kul.

Togs massa roliga kort igår också, lägger upp dom på bloggen så fort jag fått dom av Sandra.

Nu ska jag fixa det sista innan jag åker hem till Johanna.

Ha en underbar lördagskväll för det ska vi ha, PUSS.


Kommentarer
Postat av: magdalena

synd att du inte sträckte dig mer :(

2009-03-15 @ 17:36:12
Postat av: Amanda Wiberg

Magda: haha taskmört, jag kan ju va me dig ändååå juuu

2009-03-16 @ 17:38:30
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0