Måndag, första skoldagen

Hej. Första skoldagen efter lovet gick ju bra, hade matte och webbdesign och slutade halv tolv. Efter vi slutade käkade jag, Tilda, Johanna och Maria lunch.
Jag och Johanna tog tio i tolv bussen hem till henne och hämtade hennes bankomatkort, sen åkte vi till Kista. Nu har jag nyss kommit hem från Kista där vi kollat i affärer och fikat. Vi fick med oss en varsin klänning hem, jag en från Odd Molly och hon en från Gina tricot. Riktigt fina till i sommar. Klänningen jag köpte är egentligen ett linne men eftetsom att jag är så kort så räcker det med att jag tar S i stället för XS så blir den som en klänning.

Ikväll ska jag träna på SATS, kl 19:00 SatsPowerStep, haha måste snygga till min rumpa till i sommar och då är Step bra. Ikväll ska jag också skriva en uppsats om Petter, Sveriges bästa rapare enligt mig, har en inlämning på musiken i skolan. Mer än såhär har jag inte bestämmt faktiskt, får se om det blir någon promenad ikväll också. 

 


KYSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

None" rel="nofollow">http://www.asos.com/Rare/Rare-Bow-Bandeau-Bubble-Hem-Tunic-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=573621&cid=5186&clr=Coral&sh=0&pge=0&pgesize=416&sort=None

2009-03-03 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0