shake shake

Hej hej, har nyss kollat på DH. Kom hem från SATS typ halv nio och eventuellt ska jag ut och ta en promenad snart. Jag och Carro shakade på dansen som vanligt, om ni hade haft tur hade ni kunnat se oss shaka våra stor rompooor eftersom vi vågade stå lite längre fram idag, till och med vid dörrarna, och inte längstbak bakom alla långisar som vi brukar, det går frammåt. Snart kanske vi står där längst framme med alla träningsfreaken, how knows?! ;) btw, efter satsdansen pumpade vi i gymmet, vi e så duktiga!!

Hann plugga lite till provet efter skolan men kanske inte så mycket som jag borde, får göra det imorgon, då blire råplugg, woooohooo va kul! *not* hehe

Nu ska jag städa lite i mitt rum, peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0