Söndag

Hej hej hallå bloggen!

Igår hamnade vi hemma hos Kim,  han hade folk hemma hos sig och vi sjöng singstar med mera. Va som sagt inte så taggad igår kväll men det verkade alla andra vara så det var ju faktsikt ganska kul ändå. Jag hade roligast på hem vägen när jag, Aida och Magda skulle hem till mig och sova. Vi tog sällskap med Marre, eller han var lättare sagt tvungen att ta sällskap med oss, och vid bussen stötte vi på nån dude som va lite rolig.  Jag var antaligen lite övertrött och Magda och Aida var lite runda om fötterna så vid den här tiden va ju det allra mesta roligt. Vi hade iaf kul och kom hem sådär runt tre tiden.

Idag har jag vart i Kista med Clara, ätit och sett bio, Vi såg Borta Bäst Hemma Värst. Den var rolig och jag gillade den nog mest fr att jad tyckte att paret i filmen är så fina tillsammans. jag tycker den är värd att se, bra skådisar. Jag gillade

Nu är lovet slut och imorgon är det back to school som gäller tyvärr.sängen väntar på mig. Har bäddat rent i sängen, det är så skönt tycker jag. Nattiii <3

Jag och Clara som små

Paret i Filmen, Borta bäst Hemma Värst

Kommentarer
Postat av: sir schönberg

ja nybäddade sängar är det bästa som finns efter blondinbella <3

2009-03-02 @ 00:38:26
Postat av: Amanda Wiberg

haha johan nu ska vi inte överdriva

2009-03-02 @ 15:54:22
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0