torsdag, fredag imorgon!!!!

Hej hej. Sen förra inlägget har jag vart ute och powerwalkat i en timme med Clara och snackat om allt typ. Clara är en av mina äldsta vänner, vi kommer alltid lika bra överens och även fast vi inte umgås så jättemycket längre som vi gjorde när vi var minder och träffades i princip varje dag, så känner jag att jag kan prata med henne om vad som helst och hon känns faktiskt fortfarande som en av mina närmsta vänner.
så att ni vet så är jag brunetten, folk brukar bli chockade när dom får höra de.

Har inte gjort så mycket mer, har ju vart och tränat men det blev inte bodypump utan gym ist, tränade mellan åtta och tio så nu är jag helt slut och ska snart gå och lägga mig och kolla på BigBrother, mihihi. 

Imorgon är det fredag, så jävla skönt! Tror att jag, Johanna, Maria, Johanna och Emma ska va hemma hos nån och chilla och kolla film och så, vi får se. Ska iaf in till stan imorgon efter skolan, till Ceca, min sångpedagog, så jag antar att jag kommer va hemma till halv sju.
Det är mitt favoritpass på SATS på lördag 09:30 också och det hade jag tänkt att gå på så jag måste nog ta det lungt.   

ojoj va rörigt jag skrev, orkar inte ändra. 

god natt, sov sött, dröm om småkryp du mött, pussi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken kanal sänder dom BB? :)

2009-03-20 @ 07:58:05
Postat av: Amanda Wiberg

anonym: på tv400 :)

2009-03-20 @ 10:05:25
URL: http://blondmee.blogg.se/
Postat av: diana

Så himla söt! Känner igen amanda från odenslunda ;)

2009-03-21 @ 20:07:17
Postat av: Amanda Wiberg

Diana: hihi du e sweet!

2009-03-22 @ 15:01:54
URL: http://blondmee.blogg.se/
Postat av: Clara

åh, söt bild! I feel the same way about you <3

2009-03-23 @ 18:33:56
Postat av: Amanda Wiberg

Clara: hihi PUSS på dig! <3<3

2009-03-24 @ 09:30:41
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0