torsdag

yoyo...idag gick jag inte till skolan för jag hade prov som jag inte pluggat tillräckligt på..
så idag har jag städat mitt rum och ikväll ska jag träna bodypump, kl 20:00-20:55.

vet inte riktigt vad jag ska skriva om, vad vill ni läsa?

köpte föressten ett nytt nagellack igår, sånt som man inte målar på utan klistrar, finns på KICKS och ska tydligen hålla jättebra. Sitter just nu och fixar lite med det och det blir ganska fint, man blir dock väldigt lurad med färgerna. Jag köpte ett ljusrosa, skitgulligt i förpackningen menblir  nästan genomskinligt på, fast ganksa fint, haha.

ska bjuda på två låtar som spelas mycket i min ipod just nu, väldigt olika stilar på dom, men jag gillar mycket.

Kommentarer
Postat av: daniella

miiina låtar :D haha :P

2009-03-19 @ 17:14:14
Postat av: Amanda Wiberg

Danni:ja, helt underbara låtar!

2009-03-19 @ 23:03:37
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0