webbdesign

Kom till skolan typ halv tio, hade vart och ätit frukost på Nya konditoriet med mami, Andreas och Marcus.
Snackade med mamma om en väska jag såg igår när jag och Danni var i Kista, en vit DKNY, skitsnygg. Måste he en vår/sommar väska nu snart ju! Har ju min bruna DKNY men de är mer höst/vinter tycker jag. Jag älskar väskorna från DKNY och nu ska jag götra allt jag kan för att få den här vita. Jag måste väl hjälpa mamma med lite saker hemma eller nått så att hon får betala den sen, eftersom att min ekonomi inte räcker. Har ju iofs ett jobb men alla pengar går till resan till Magaluf och kanske en resa till Ayia Napa om pengarna räcker till det.

Nu måste jag arbeta, ska göra nån egen hemsida typ fattar inte så mycket av det här ämnet, men men.

Kommentarer
Postat av: daniella

hehe ja lyssnar på den nu :D lovelovelove <3

2009-03-23 @ 17:30:13
Postat av: Amanda Wiberg

Danni: haha fan a bra! <3

2009-03-23 @ 17:59:14
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0