Ami <3

Har nyss pratat i telefon med Ami, min älskade gammel moster. Egntligen är hon min mammas gammel moster så för mig blir hon ju gammel gammel mostet. Jag ringer henn lite då och då och pratar, vi träffas tyvärr inte så ofta eftersom hon bor långt härifrån. Hon är 94 år men dte kan man verkligen inte tro. Hon är väldigt pigg för att vara 94 därför det är så kul att prata och umgås med henne. Vi bestämmde att jag skulle komma och hälsa på nu på sommarlovet och vara hos henne några dagar. Mycket kul!

Nu ska jag snart gå ut och gå promenad med fredrik och darius. Ha en bra dag.
                                           
Ami i turkost, jag i rosa och margareta i hatt. Min konfermation 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0