bio

Halloj, ska börja att be om ursäkt för allt depp igår, men man kan inte alltid vara på topp.

Provet idag gick ju inte så bra. Nästa vecka har vi ett nytt så då bilre nya tag, ska försöka plugga lite bättre den här gången. Men det är lite svårt när man inte kan plugga själv

Ska fixa mig nu sen ska jag och Danni hem till Fille (eller stavas han med ph?, äh!) han och Fredrik har tydligen köpt en grill idag så dom ska grilla hamburgare. Sen ska vi på bio några stycken, i Kista. Skulle ju behövt tränat idag eftersom jag inte gjorde det igår (får typ ånget haha) men jag får träna imorgon istället och sen så mycket jag kan resten av veckan..

Justefan missar ju DH idag ingen, fitta!!! aja.

Nu måste jag skynda, harebrahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0