Fast and Furious 4 - kan vara en av de bästa filmer jag sett

Har nyss kommit hem. Jag, Micke, Fredrik&Danni var på bio, Fast and Furious, kan ¨vart en av de bästa filmer jag sett, skitgrym va den. Har typ inte sett filmerna innan men nu är en sak säker iaf, jag ska se dom så fort det bara går! Synd att jag inte vågar ladda ner filmer längre..

Innan var vi hemma hos Philip som jag sa, skitfin lägenhet måste jag säga, grillade hamburgare på nya grillen gjorde vi och sen blev det bråttom till bion, och jag var livrädd för att Micke körde som en dåre.

Ska snart sova, imorgon börjar vi 11 och ska bara chilla typ. Kolla på treornas redovisningar typ, eller nått sånt. Sen här det "lov" ledig i fyra dagar iaf. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0