hard work work

Sitter på placera personal och jobbar. Ringer runt till olika företag och gör en marknadsföring ångående behov inom personalförsörjning. Det går väl ganska bra. Men man blir lätt uttråkad och irriterad, fast samtidigt är det kul. Ser att regnet öser ner där ute, fan tänkte jag, som har vart så glad att vädret vart fint i helgen. Jaja, haha nu skiner solen ser jag hoppas att molnen försvinner och att graderna stiger en aning.

Ikväll ska jag träna SatsPowerStep, vet inte hur det ska gå eftersom jag har sånn jävla träningsvärk i hela magen och ryggen efter att jag och Hanna körde loss igår i gymmet.

Nu är det back to business. Ciao

Kommentarer
Postat av: Emma

MISS YOU MANDY!

2009-05-04 @ 17:24:55
URL: http://emmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0