hej bloggen

nu är jag tillbaka i "vilda"väsby.. har haft en mysig dag, först hemma hos farmor och farfar där vi åt lunch, farmors goda kötbullar, soladde gjorde jag också och bara umgicks med farmor min bästis som vi brikar säga och min älskade farfar. Sen åkte vi hem till mina kusiner. Där var det lite mer livat, små är dom ju och såklart supersöta! Det blev mycket lek med vatten och så åt vi jordgubbstårta som min farmor hade gjort. Jag åt ju dock inte eftersom jag har som mål att hålla mig borta från sånt där fram till Magaluf, men en och annan jordgubbe och hallon åt jag :)

Vädret är ju underbart så jag känner för att hooka upp med nån av mina trevliga vänner och gå på en mysig kvällspromenad, låter inte det härligt?

Kommentarer
Postat av: Jesi

snygg header :))

2009-06-01 @ 16:08:11
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0