hejhej

I fredags så hade ju mina söta vänner Johanna och Matilda 18 års fest, lokalfest. Det var riktigt kul´, tack för en lyckad kväll brudar. Kul var det verkligen att träffa mina gamla tjejer från jensen. Riktigt kul, hoppas alla anadra på feste också tyckete att det var kul med atanke på hur vi blir tillsammans, haha jag älskar er tjejer!

Igår var jag med Aida, Johanna och Danni på dagen. Vi var hemma hos mig och solade och badade eftersom att vädret var grymt. På kvällen igår var vi först hemma hos Linda, lite tjejer, "crew"et haha. Sen drog vi hem till Gaevert och var där, många drog dock väldigt fort därifrån men jag hade ändå kul. Sov sen hos Danni. Bilder kommer.. 

nu sitter jag här ibilen med en latte i handen, datan i knät och eminem i öronen. Är på väg till Gävle nu, vi ska dit  nu över dagen jag, mamma, pappa och Marcus och hälsa på släkten. Kul tycker jag, jag träffar ju inte dom ofta.

Idag är det ju morsdag.. jag har inte hunnit köpt nått till min mamma än, till största del för att jag är helt pank. Jag brukar iofs bara ge ett kort till mina föreldrar på mors och fars dag där jag skriver något sött. Om jag nte ger henne nått idag får jag göra det imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0