helgen




första dagen på helgen, alltså onsdag, var vi först hemma lite folk hos Danni och typ chllde/partade lite. Sen drog jag, Danni och Aida hem till Rasmus i Sollentuna. Kom hem typ vid 4 och då hängde vi med Micke och Fredrik och käkade chips och morötter.


 


På torsdagen, var det vackert väder. Jag och Danni hängde me lite grabbar i vattenskidklubben, åkte båt och Clabbe åkte efter, väldigt mysigt och nu vill jag ha sommar ännu mer så jag kan lära mig åka ju. På kvällen va jag, Danni och Aida först hemma och chillade sen drog vi hem till Bullen som hade folk där. Vann överlägset över Oke på tre i rad flera gånger, han suger och jag är bäst!




I fredags fyllde min älskade lillebror Andresa 16 år så vi firade honom käkade middag hela familjen då han hade valt allt. På dagen var jag och shoppade och fikade med mamma och pappa och sen var jag i centrum med Danni och BästisAdde. På kvällen var vi hos Rasmus igen. Då var det mer drag, mer vill jag inte säga.


På lördagen tog jag det jättelugnt. Jag var med BästisAdde och hans kompisar hela dan och chillade hemma hos honom. Orkar egntligen inte skriva nått om den här dagen allt är bara heeeeelt ointressant. Jag chillade bara helt enkelt.

Idag har jag chillat ännu mer här hemma sen kom Clabbe och Fredrik och hämtade mig så åkte vi och köpte glass och sen åkte vi hem till Phille där lite fler folk var. Kollade lite på film och sen drig jag och Clabbe och kööpte popcorna som vi rent ut sagt krigade för. Philip hade ingen micro så vi fick gå hem till NIsse och låna hans sen fick vi skynda hem tll Philip i regnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0