jaja

Idag har vi bara lyssant på redovisningar som treorna gjort. Lite långtråkigt att sitta och lyssan i flera timmar, men det mesta var ändå väldigt intressant så ska inte klaga för mycket :) Måste bara säga att jag tyckte alla va så himmla duktiga också. När det blir min tur att stå och redovisa framför massa folk kommer jag typ dö. Kommer säkert va skitnervös eftersom jag hatar att redovisa.  jaja. Nu har vi iaf långhelg, sitter och lyssnar på mn älskade Eminem - så jävla bra!
Ikväll vill jag hitta på nått men jag vet inte riktigt hur dte blir får helt enkelt se, hoppas på nått fun.
Sitter och målar min naglar svarta. Lite rockigt men ändå sjukt snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0