Ont i magen och mår illa, men är glad ändå..

Nu kommer snart Aida till mig så ska vi hem till Danni. Det kommer lite folk dit ikväll men det blir nog mest chill. Har inte så mycket att säga. Jag mår jätte illa och har ju gjort det lite till och från dne senaste tiden nu vilket är skit jobbigt, och så får jag ju ont i magen titt som tätt, ni har säkert hört mig klaga om det. Men det bra är att jag nog har kommit fram till vad dte är, nämligen magkatarr (stavas dte så?) Hade det förut för ungefär ett år sen, men då fick jag medecin för det så dte blev bra. Så nu ska mamma fixa ny medecin till mig imorgon så ska det njog bli bra. Det jobbiga är att jag får skitont i magen när jag äter och så mår jag typ illa som en jävla babian, så jag inte kan äta. Detta har vart ett ganska stort problem för mig förut .Nu vill jag ju iofs gå ner i vikt, men inte på det här sättet kanske, haha. Men det blir nog bra, bara jag får min medecin snart så. :)

Snart kommer Fredrik och hämtar oss s¨å nu måste jag fixa det sista, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0