Tack Danni!

Danni och jag har pluggat, badat jarre och tittat på Tv. Hon har fått mig på bättre humör. Frågan är om jag kommer kunnna somna ikväll bara, har ju druckit tre red bull för att jag skulle ha ork till plugget och inte somna. Red bull e fan min räddning nu för tiden. Händer ofta att man går till Coop och köper på rasten för att palla. Hahah fan va dåligt det låter, så illa är det ju inte. Det är mest gott fast ska väl erkänna att jag inte är ett fan av skolan heller så att redbull hjälper en lite från att inte somna på lektionerna...hihi.

Några mysiga bilder från jaccen. Ser dock inte så bra, men bättre än ingenting.. klicka på bilden för att se dom större
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0