Bitterfittan

Har jobbat och tränat nu ikväll. SatsPowerStep, fyfan va äckligt jobbigt! Sen resten av kvällen har jag bara vart hemma och chillat, tittat på TV, Färjan, Spårlöst och Ballar av stål. Haha jag älskar ballar av stål, så jävla sköna. Har vart trött som en jävla lama idag men ändå tycker jag att jag varit duktg och orkat med mycket bra saker. Idag fick jag även lite mer jobb som jag ska jobba i sommar, även detta på Placera Personal, men det är bra, får bra betalt och så är det ganska kul.

Nu är det ju bara typ 5-4 v kavar tills vi tjejer åker till Magaluf, fett najs! Så nu gäller det att jobba ihop pengar. Är faktiskt riktigt taggad på att följa med Danni och dom till Agia Napa så måste se om det går att fixa.

Titta på Bitterfittan och få dg ett skratt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0