Vi chillar

God dag. Igår var jag och Danni och Aida och käkade middag på Tiger. Sen var vi hemma hos mig och chillade och röktevattenpipa och Fredrik, Micke och Andre var förbi en stund. Vid halv två tiden i natt fick jag och AIda för oss att städa hela baracken. Duktiga var vi och nu är det jättefint här. Igår var jag även duktig och jobbade (fast ble inte så mycket jobb, slutade med att jag gick och shoppade i Kistacentrum) sen tränade jag också, så idag känner jag mig som en gammal gumma med ryggproblem, jag har så jävla mycket träningsvärk så det är sjukt!

Idag funderar jag ´på att åka ner till Meddo och sola eftesrom att solen inte vill bestämma sig för om den ska va framme eller inte. Sen blåser det kankse lite för mycket för att lägga sig på en solstol och steka idag?
Ikväll snackas det om att åka till en park och chilla, får väl se hur det blir med det med tanke på vädret, men mysigt låter det ju iaf, visst?!

Nu ska jag fixa mig lite och sen får vi se vad som händer, hör av mig senare. kisses.


Bilden från Oman 2008.

Kommentarer
Postat av: Anonym

arvidsson eller?

2009-05-09 @ 13:13:58
Postat av: Amanda Wiberg

Aaa :)

2009-05-09 @ 14:22:47
URL: http://blondmee.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det du som bor i baracken eller?:P

2009-05-09 @ 16:15:27
Postat av: Amanda Wiberg

Ja för tillfället, nu när vi bygger om för vattenskadan.

2009-05-10 @ 18:29:59
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0