YO

Igår var en najs dag. Var hemma och chillade ett tag och sen kom Sonny och Andre förbi. Vi åkte hem till Sonny och chillade vidare där och sen kom Danni. Efter vi fixat oss och sådär drog vi och käkade och sen vid halv tio drog jag, Danni, Aida, Hanna, Sandra och Friad till Kärrdal på fest. Trevligt var det där och mycket folk..

Tog nattbussen hem vid tre som typ va 70 timmar försenad, då åkte vi till Statiol och käkade och sen åkte vi fyrhjuling hem och somnade sen vid halv sex..

Idag vaknade vi vid ett och då hade Aida redan dragigt, jag, Danni, Sonny och Andre och några felr drog och käkade pizza igen och senhar vi bara vart hemma hos Sonny hela dagen. Har nyss kommit hem nu och ikväll ska vi grilla, mums. Får se vad som händer sen ska typ träffa Danni och Aida och sen får vi se..

Puss på er alla sötnosar.

Dagsen igår, i bilder...



Målade Sonnys naglar, sexy!











Kvällen i Kärrdal























Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha fyfan va snygg bild på mig, den där med brillor......

2009-05-10 @ 21:12:37
URL: http://fcva.blogg.se/
Postat av: daniella

saknar :'(

2009-11-04 @ 19:14:22
Postat av: amanda wiberg

jag med! :(

2009-11-04 @ 19:38:53
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0