YOYO

Igår var det chill. alltså ingenting att skriva om igår.

Idag vaknade jag och Danni hemma hos mig vid 11 och drog då till centrum med hennes syster. Sen kan man ju säga att vi har åkt runt överallt men tillslut kom vi hem till mig iaf, käkade korv med bröd och låg sen och stekte på min baksida fast det har typ inte gett nått resultat, synd! 

Dom drog precis och nu ska jag duscha och börja fixa mig för ikväll ska jag, Danni, Sandra och Hanna hem till Hanna och laga mat . Vi ska typ mötas upp klockan fem för att dra och köpa mat så nu måste jag börja fixa mig.

Juste på valborg var jag ju på middag hos Matilda sen drog jag, Danni och Hanna till Vaxholm på fest.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0