fullt upp

Nu har jag precis kommit hem och får ta det lungt första gången idag på hela dan, har haft fullt upp sen jag vaknade imorse. Klockan halv åtta åket jag till älvsjömässan för att jag och cassey och några fler från min skola skulle stå och representera det nya gymnasiet. Det gick bra och var ganska kul. Efter vi var klara där drog jag till centrum och kollade runt lite och mötte upp johanna. Vi gick hem till mig så jag kunde lämna min grejer och sen tog vi en promenad. Så fort jag kommit hem bytte jag om och åkte ner till centrum igen. Där köpte jag en tröja och sen åkte jag till Danni för att hämta min kamera. Pappa har precis heämtrat mig där och nu är jag som sagt äntligen hemma efter en lång dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0