give me a job

åh jag blir så trött! jag hade skrivit ett helt inlägg och så fuckar hela blogg.se upp sig.  men nu har jag och johanna vart ute på powerwalk i en och en halv timma. sen har jag pluggat rättskunskap och sett över min ekonomi, hahah. men jag behöver verkligen nu när inte cashen rullar in som dom sak. haha. blev ganska glad när jag kollade på mitt konto iaf, fast för att döda mina galda känslor nu så tror jag faktiskt inte att pengarna från utgången i lördags har dragits än från mitt kort, men om dom har då blir jag riktigt happy, måste gå in och kolla. men som sagt har jag ändå pengar till kryssningen i helgen. jag och danne ska ju på magalufkryssningen. fredag till söndag. som tur är så är det ju inte galaxy eftersom vi åker till riga, så det kan nog bli rätt lyckat ändå. känns som att jag är trött på kryssningar nu, men som sagt detta är ju en anna båt och förmodligen helt anorlunda. jo men det blir fun! nu ska jag dricka te sen blir det kanske lite mer pluggiiiish! kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0