Grattis Aida

nu har eva (moster) och stefan vart här. fick en jättesöt "hundväska" att ha min chihuahua i, visst jag har inte än men mitt mål är att skaffa en när jag går ut gymnasiet. jag tjatar och tjatar på mamma och pappa. fick även en jättegullig berlock till thomas sabo armbandet, en liten hund (såklart).

mamma och jag har nyss vart nere i centrum och nu ska jga börja fixa mig för ikväll. min älskade vän Aida fyller ju fucking 18 år idag, GRATTIS BABY! äntligen kan vi gå ut tillsammans och ikväll börjar vi! vi ska käka middag hemma hos Aida och sen ska vi in till stan och gå på krogen. vet fortfarande inte vart vi ska men dte visar sig.

ha en jävligt kul lördagkväll! kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0