i <3 paradise hotel

fan va skönt att inte Stefan åkte ut! jag gillar honom och John hade jag faktiskt inte fått nån uppfattning om. Andreas är ju snygg men fyfan vad jag inte klaraa av honom som person, går runt och tror att han är kungen i paradiset typ. Jackie tycker jag om och (man får inte säga så) men Franscesca är ful. Cimon är så gullig, han påminner mig om en person, men vem tänker jag inre berätta men han är riktigt söt!MEN han har percing i bröstvårtan och det hatar jag, blää. Jackie är som sagt min favorti just nu men vi får se hur länge dt håller. På söndag fortsätter det, cant wait!


Kommentarer
Postat av: daniella

haha va jackie är ju dum i hvudet fast hon gör ju programet roligt

2009-11-19 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0