jobba i magaluf?

nu har jag nyss kommit hem. idag har jag fyllt i min tatuering. det blev riktigt bra. ikväll ska jag nog träna, har sånn jävla träningsvärk från igår bara. ikväll ska jag även fixa cv så jag akn börja söka jobb. borde ju va lite lättare att få tag på nått nu när man är 18. juste appro på jobb har ajg en rolig nyhet! det lutar nämligen att jag kommer jobba i magaluf i sommar. Isf åker jag ner efter jag tagigt studenten och stannar på obestämd tid. Jobbet verkar grymt kul och vem banagr på att vara i värmen i en party stad en hel sommar? inte jag!

Kommentarer
Postat av: anonym

jaha va kul! hur har du fått de jobbet?? :)

2009-11-19 @ 23:16:07
Postat av: josefine

ojdå va kul, åker du ner själv ? :O

2009-11-21 @ 18:46:29
URL: http://exxtra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0