partyfredag

hej bloggen. åkte i till stan och mötte mamma efter skolan igår. var jättemysigt, vi shoppade, tittade på julskyltningen på NK och fikade. fick med mig en jättemysig mössa hem, chanell smink (just love it) och så köpte vi kuddar och stånt till mig säng på lexington. jag vill ju att min säng ska se sådär mysig ut som de alltid gör i filmer eller i affärer, så som man aldrig skulle orka bädda själv i sin egen, men jag ska. min säng ska va bäst. hehe.

när vi kom hem från stan var det bara att hoppa in i duschen och sen börja fixa sig eftersom jag skulle ¨på Marias och Korpens fest. jag hade jättekul och maten var grymt god! som sagt kvällen var riktigt lyckad och jag hade riktigt kul, kan va den roligaste kvällen på länge. tack tjejer.

idag blir det chill om jag förstått det hela rätt. men man vet ju aldrig, en sånn sak är svår att lova men det lutar åt det. puss


Kommentarer
Postat av: korpen

Vad kul att du hade roligt mandis, det hade jag också :D nästa gång får vi väl hyra in dig och tilda som Schlager Djs, haha :D puss

2009-11-28 @ 14:57:52
Postat av: Amanda Wiberg

hahaha ja eller hur, det låter bra! :D

2009-11-29 @ 19:40:48
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0