spåra

hemma efter en seg dag i skolan. fick tillbaka mitt rättskunskapsprov och jag var sååååååååå nära VG. blir så jävla irriterad att jag måste ligga precis på gränsen, typiskt! men egentligen får jag inte klaga, jag satasade ju bara på G ändå... aja efter skolan gick vi till fabben och köpte förköpsbiljetter till snowflake som är den 5e, dj mario spelar så det lär bli najs! 

Maria och Korpen firar sina födelsedagar imorgon, så då ska jag på lokalfest. Ska bli jättekul, men jag tror jag kör nyktert. Tänkte spara mig till nästa helg, no money no funny. Fast funny kommer jag ha ändå, jag kör nykter som full! så imoron spårar vi! men vad ska man ha på sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0