twilight

har kommit hem från skolan och sitter här och lyssnar på bob marley. idag ska jag plugga och gå promenad med johanna. är ju så stans förkyld så kan inte träna. därför blir det poromenad ist. idag ska jag och carro boka biljetter till twilight också, det är nån twilight kväll så först r det första filmen och sen är det andra, på bio. Jag och Carro är freaks och sen dagen vi såg första filmen var det spikat att vi måste se andra tillsammans också. Kommer ihåg den dagen, en mysig dag faktikst. Först julbord med familjen inne i stan och så mötte jag upp carro och hennes kompis och så gick vi på den omtalade twilight filmen. Var mycket tårar, speciellt från min sida när secnen i balettsalen är, ni vet blod, det tål inte jag. hahah helt sjukt. sen var det "party" här i väsby och carro och jag deckade hemma hos henne efter det. en mysig dag som sagt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Fan vad jag saknar! Och längtar tills New moon kvällen, gaaah orgasm för Pattinson..........

2009-11-05 @ 08:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0