amanda knows best

hot... eminem, behöver gentligen inte säga mer. ni som inte förstår varför, kan anintingen inte vad riktigt musik är eller har helt enkelt inte lyssnat ordentligt. eminem är så hot som det kan bli!!!!!

not.. att david backham och victoria ska skilljas, det måste va ett skämt! de är mitt favorit kändis par och jag blir alltid lika upprörd när jag hör rykten om att dom ska skilljas. dom är ju pekrfekta båda tvÅ! och det som gör mig ännu mer förbannad är att det ryktas att david och shakira hade love at first sight! jag gillar inte ens shakira, usch! nej detta är inte hot. om david ens ska ha någon annan än victoria så ska det va jag punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0