en söndag i stan

stan med ida. var mysigt även fast det spöregnade och var kallt. jag köpte ett solpuder från chanel och en kavaj från zara och ida fick med sig en hel del. när vi  skulle käka lunch kunde vi inte komma på nått bra ställe med goda sallader så vi drog till väsby och käkade mixsallad på drop in, haha ;)

ska försöka få tag på bilder från helgen av hanni och så lovar ajg att lägg in dom så fort som möjligt. måste även påpeka att jag är in love, ida och jag var och provade uggs i alla dess sorter och jag har helt fastnat för två par, give me money så jag kan köpa dom, snälla!


Kommentarer
Postat av: daniella

haha jag älskar hur ida äter, som ett litet barn

2009-10-04 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0