haha jag och danni i maggan

haha har så jävla tråkigt så jag sitter och kollar på bilder på facebook och så kom alla bilder från när jag och danni var i magaluf och jag började tänka på en rolig sak.

vi var påväg till bomurang (nått engelskt ställe typ) för att kolla om vi hittade en kille som vi lärt känna. klockan var rätt mycket så dom hade börjat ta betalt för inträde. men jag och danni bara går förbi vakten och hon som stod i "kassan" och låssas som ingenting.

tjejen i kassan: HEY do you have a stamp?!
jag: YES :D (och visar skitglatt upp min grabbarnagrus stämpel)
tjejen i kassan: NO that is wrong!
jag: no but our friend is in there and he is very drunk so vi have to go in there!
  (fast vi inte hade nån aning om han av där inne)
vakten försöker typ att få in oss gratis och danni står och lurar på om on ska springa in

tjejen i kassan: NO you have to pay!
danni: NOW WE HATE BOMURANG!!!! :@


haha låter inte speciellt kul men ni skulle vart med då hade ni tyckt det, när jag trodde att min grabbarnagrus stämpel funkade överallt bara för att det är en stämpel och när danni helt plötsligt ryter till om att hon hatar bomurang.

en annan rolig sak var när jag och danni kom hem klockan 10 på morgonen och skulle hämta nyckeln i receptionen (vi lämnade alltid in den där frö att inte tappa bort den). vi kommer fram dit helt slitna och säger vårat rummsnummer, men det var fel. dom hade inte ens ett rumsnummer som var så. vi står där ett tag och förssöker komma på vad det var, efter den morgonen behövde vi aldrig mer säga nummret när vi kom, dom bara såg och la fram nyckeln, haha.

detta skulle också vart kul om ni va med, där och då

detta är bara en bråkdel av det saker som hände, finns dessutom värre saker men det tror jag inte att jag vågar berätta här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: daniella

hahahah yeah!

2009-10-02 @ 13:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0