hej

idag är en sånn dag när dte händer massa saker, och sånna dagar älskar jag.
skola först då, hade marknadsföring och uf. Uf är ju roligt, idag ringde jag runt till massa olika tillverkare för att kolla om sponsring, gick väl sådär. har även tränat idag, efter skoan. tränade på crosstraning, brukar orka en havltimma men idag körde jag en helt timme, är skit stolt haha. efter träningen var det bara hem och duscha och äta nått snabbt sen var det iväg på idol (genrep) var jättekul, speciellt med dte temat som är idag också. jag tyckte att resa, rabhi och erica var bäst. :)

nu har jag hunnit va hemma ett tag, fick potatisgratäng och grillatkött med rödvinsås till middag, mums!
johanna kommer till mig om ungärfär 45 min, då ska vi fixa och och föra lite sen ska vi på nån vip grej på the bridge ikväll. vad ska ni göra?

jag och johanna ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0