ikväll är det partyyyyy

Godmorgon, är hemma idag igen för att jag fotrfarande är jätteförkyld och hängig. Men har sovit mycket i natt och ska ta det så lugnt jag bara kan nu på dan så ska jag orka ikväll. Jag pratade med JOhanna igår och hon sa att hon (och jag vet att många fler) satsar på att sluta i diket ikväll. Därför så är det extra viktigt att jag kommer ikväll så jag kan ta hand om mina pluttar, jag ska ju inte dricka eftersom att jag vart/är sjuk och för att jag äter antibiotoka. Men jag kör alltid! nykter som full spelar ingen roll jag kan ha minst lika kul ändå. Så ikväll SPÅRAR VI!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så underbart att SPÅRA!!!

2009-10-23 @ 11:20:11
URL: http://spelens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0