ikväll kör vi igen

jag och johanna var ju som sagt ute igår. blev kanske lite spårat, men det är så det ska va. hade iaf jättekul. idag har det bara vart lugnt hela dagen. har precis käkat en sallad från drop in och sitter här och chillar. ska snart börja fixa mig, eller iaf börja kolla vad jag kan ha på mig ikväll, för ikväll ska vi fira Maria som fyller år imorgon. först är vi hemma hos henne och förar sen efter tolv blire utgång. jag och johanna lovade maria igår att vi inte skulle va slitna idag. alltså är dte bara att sätta på ett leende på läpparna och köra igen. nej men det ska bli jättekul ikväll. ska sätta kameran på laddning nu så tar ajg massa kort ikväll som ni får se imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0