inlåst

idol och inlåst. brabra. det va ju säsongstart för inlåst, och jag älskar det. har länge velat jobba med att hjälpa sånnadär ugdomar när jag blir stor, asså inte jobba som fängelsevakt utan att hjälpa ungdomar som hamnat fel. detta har jag väl velat sen jag var liten och min faster och hennes sambo var fosterfamilj åt en kille. jag tyckte om honom jättemycekt kommer jag ihåg men förstod väl inte så jättemycket varför han bodde hos dom och inte hos sina föräldrar. men jag fick ju veta varför och jag ahr sen dess tyckt att det var jättebra och själv velat hjälpa någon.

jag såg ju bara alla hans bra sidor eftersom han inte visade de dåliga för mig och mina syskon (asså jag var väldigt liten) jag tror att det är därifrån ajg har förstått att alla är bra människor, men vissa hamnar fel och man klara inte alltid att komma tillbaka själv (speciellt inte i den åldern) därför tycker jag att det är grymt med folk som ställer upp på det sättet och det behövs ju, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Ja, jag håller med. Kollade också på Inlåst och jag tyckte att det var väldigt intressant.

2009-10-02 @ 19:33:07
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0