jag fick träffa min älskling

dte är helt otroligt. jag har fått träffa joshua idag. jag tog ju med mig danni som sagt och sen var det ju några andra som också hade vunnit. rummet där vi träffade honom var jättelitet, men vi fick plats iaf. man fick ta kort och ställa frågor och prata lite och så, han berättade vad som insperarade honom till vissa låtar och det var verkligen gulligt och man kan verkliegn sätta sig in i situationen.  sen spelade han closer eftersom de flesta ville höra den, jag hade velat att han spelade everything'll be allright, men closer är ju också as bra. det var helt underbart när han sjöng, han var tom bättre i verkligheten, kan ni fatta! där stog jag typ en meter ifrån honom och bara lyssnade på lilla joshua (han var väldigt liten) it was like a drem! så vackert så man bara ville gråta. ingen slår hans röst! 

sen fick vi vata att han skule spela lite fer låtar och signara på bengans kl fem, jag och danni ville dit såklart! så efter träffen tog vi en fika på kofi och sen var det mer joshua. då fick vi autografer också. ite roligt var det när vi kom fram och han sa "hi agin! how are you" och bara log.


synd att jag ser så arg ut, dte var jag ju såklart inte!




sky, som han gjorde på ett anorlunda men bra sätt!

i'd rateher be whit you, en av mina favoritåtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0