life goes on

själv hemma och är sick. sitter här och snorar och fryser och har inget kul för mig. underhåller mig själv med att ta konstiga webbcame bilder. hela morgonen har jag kollat på disney channel, american dragon, brandy och herr morris och nu är dte tarzan tror jag, hihi. nyser hela tiden, men har som tur var ingen feber, vad jag vet iaf? jag vet typ inte ens hur det känns att ha feber. har det nästan aldrig (peppar peppar). nu måste jag iaf se till att bli frisk till imorgon när Matilda har sin 18 års fest. Ser framemot det men då gäller det att va friks och kry också. snälla, gör mig frisk!?

ni som undar vafan jag sitter med päls (fejk såklart) på min inne, så var det en desperat lösning när min morgonrock var för kall och jag inte kunde hitta några mjukiskläder.


såhär ser jag tydligen ut som hund (klicka på bilderna)

nu ska jag gå och raka mustachen, sen blir det en liten promenad med maja och otis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0