utomjordingar

hann inte blogga imorse.. hade skit brottom. 

efter skolan drog jag och ida till teds för att jag ´skulle kolla när jag kan komma och fylla i min tatuering och det blir om ungefär en vecka. och efter dte skulle ida till banken, där fick vi vänta i ungefär ett år. vi hann diskutera myucket saker, tillexempel hur utomjordingar ser ut (för dte måste ju finnas?), ida vill köpa en rosa med stor öron som helst är lurvig och vi hoppas på att det finns en planet med godsedjur som lever. det skulle va riktigt mysigt fast efter ett tag kom vi på att vi nog skulle bli rädda om det fanns det så vi ångra oss. efter att ah diskuterat det här i typ en kvart var det idas tur.

sen åkte jag hem och nu sitter jag här och äter ett äpple..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0