bajsdata

nu är jag hemma och är arg för att min data har flippat! kan alltså inte använda min så nu sitter jag vid min lillebrorsdata (hoppas han inte kommer hem och vill ha den snart bara). slutade ett och då gick jag maria och johanna till centrum, jag köpte ett par byxor och ett armband på hm och sen åt jag och johanna glass i solen.

nu är jag hemma och ska fixa lite allt möjligt. vi ska ju på kryssning ikväll. ska ringa danni nu och kolla hur det blir för henne, hoppas hon är tillräckligt pigg för att hänga med, det är ju i stort sätt hennes skull vi åker på kryssningen, för att fira henne.

nu ska jag sätta på partymsuiken på högsta volym och tagga tagga tagga! skriver lite senare puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0