bilderna

så nu har bilderna iaf kommit upp, tyvärr senare än vad jag sa, men ibland krånglar det så jävla mycket när jag ska ladda upp bilder, det går bara inte, det står bara "sidan kan inte visas". men igårkväll började de funka igen, så nu ligger det fler här uppe på bloggen, bra va? är iaf inte lika seg som jag var med bilderna från förra magalufresan (dom kom ju upp precis innan jag skulle åka den här gången!) jag har blivit bättre. men jag tycker det är ett så jävla osmidigt sätt att ladda upp bilerna på här på blogg.se, jag skulle vilja att det var typ som påå fb där man kan ladda upp flera bilder itaget, visst? anyway håller på att ladda upp ännu fler maggan bilder, det blir nog sista omgången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0