chillination

sämst bloggning idag med. men jag har i princip sovit hela dagen och mitt internet har inte funkat.

igår var väl lite mer av en fuckad kväll, hade kul fast mitt öga svullnade upp och jag hade solskyddsfaktor i hela håret. lägger in bilder senare.

måste egentligen plugga lite, men har ingen som helst ork till det. men antagligen blir det väl bara att bita ihop och sätta sig med den där jobbiga rättskunskap boken. tycker iofs att det är rätt intresant, men att plugga är väl inte direkt något man hurrar för.

jag har hyrt film, dumpa honom. så jävla as bra. så ikväll blir det filmmys men innan det ska jag basta och bada jacce.

nej fy va jag är trött! man kanske borde ta den sista energin man har kvar till att lägga på plugget, har ju ändå prov på tisdag och än så länge ligger jag ju inte så bra till där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0