god natt bloggen

märker att klockan är på tok för mycket, jag skulle ha gått och lagt mig för två timmar sig om jag ska hålla på dte som jag hade bestämt mig för när skolan precis började. därför måste jag sova nu även fast jag inte är trött. typiskt! fast om jag inte går och lägger mig nu kommer jag va helt död imorgon i skolan och det har jag inte råd med nu, jag måset hänga med på lektionerna och göra bra ifrån mig nu när jag missat så mycket när jag var utomlands och sen sjuk, inte bra inte bra. men men som sagt för att vara pigg och glad imorgon också är det dax att sova nu så jag får allt försöka, hihi.

ska va vaken i tio minuter till iaf för om tio minuter fyller danni år och då ska jag skicka ett stort grattis sms till henne (hur nu ett sms kan va stort? långt kan det ju va men stort?, nä) skulle helst vilja ringa och sjunga en truddelutt men det vågar jag inte, eftersom hon är sjuk den stackarn på sin födelsedag, haha vet nog ingen som väntat så länge på den här dagen som hon och nu är hon sjuk, tycker grymt synd om dig danni!

oj fan av långt det blev! ni får en god natt låt av mig, den låten är verkliegn grym, i just love it påminner mig om luncherna i magaluf hah! värd att lyssna på. sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: daniella

hihi yeah nu är jag 18, bara 2½ vecka kvar för dig.. kommer gå snabbt :) vad heter låten btw? love

2009-09-08 @ 08:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0