heeeeeeelt slut

hallå! överlevde kryssningen men är ändå helt död, har haft skitkul med skit roliga människor och så. hängde med scotts och stötte på en och annan konstig människa.
båten kom ju fram klockan halv sju typ? då drog vi och "käka" donken på centralen och sen tåget hem, eller hem kom vi inte, först tog vi ett stopp på fabben och vissa fortsatte festandet där. jag kom hem vid 11 och somnade på en gång i min sköna säng.

sov åtta timmar men är som sagt ändå helt död idag så nu ska jag gå och sova en stund så vi orkar köra ikväll igen. känns som vi fått en extra lång helg nu vilket ju är helt underbart!

håller på och lägger in bilderna nu så dom får ni se sen.


scotts- jag tror på oss eller ner för backen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0